أكاد



( أكاد أرى الله عند نهاية حرف الواو فى كلمة هـــــــــو )

إبن عربى

الثلاثاء، 1 أبريل 2008

لااله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين


اللوحة من تصميمى والتنفيذ رقميا على برنامج ACAD عام 2007

هناك 4 تعليقات:

فراشة يقول...

ماشاء الله لوحة جميلة واخيرا لقيت حد مهتم بالفن التشكيلي بس انا شوية بعيد عن فن الخط العربي انا بحب التصوير الزيتى
وان شاء الله هحاول انزل الصور بتاعتي على المدونة بس بصراحه خايفة الرسم يتسرق اصل الموضوع ده بيحصل كتير دى حتى الاشعار بتتسرق

تحياتى
سنتوفة

احمد ابوالعلا يقول...

اشكرك وانا سعيد انك وضعتى مدونتى فى خانة اصدقائك
بصى بقى انا زيك امارس الفن التشكيلى كهواية وعملت المدونة عشان اعرض فيها شغلى لأنى لم اعمل معرض من قبل وسيبك من حكاية الرسم يتسرق دى لأن الشبكة مليانة بشغل الفنانين العالميين واللى عايز ينزلها يقدر ويبقى الأصل محتفظ بقيمته (اذا كان له قيمة) وانا منتظر اشوف شغلك قريبا على مدونتك
الى اللقاء

Wael يقول...

الله عليك
جميله جدا
قليل جدا لما بلاقى حد مهتم بالفن التشكيلى والخط العربى ف وقت واحد
انا كنت عامل لوحة هــنــا ياريت تلقى نظرة عليها وتقولى رأيك .

سعيد جدا انى التقيت بمدونتك , اسمها جذاب جدا وموحى الى ابعد حد . (:

احمد ابوالعلا يقول...

اشكرك ياوائل دخلت مدونتك ووجدتها جميلة ومفيدة ان شاء الله نتواصل دائما