أكاد



( أكاد أرى الله عند نهاية حرف الواو فى كلمة هـــــــــو )

إبن عربى

الثلاثاء، 22 أبريل، 2008

بردية عاشق مصرى - أسرة


اللوحة جواش على كرتون مقاس 50 و00 ×50و00 سم بتاريخ 4/ 1996

هناك 8 تعليقات:

ذو النون المصري يقول...

لوحتك جميله جدا و كل اعمالك في الخط العربي في منتهي الجمال و احساسك اللوني فعلا رائع جدا
انا ضفت المدونه عندي علي قائمة فنون جميله كي اتابع باستمرار ابداعاتك
تحياتي

احمد ابوالعلا يقول...

اشكرك.... تحليلاتك للأعمال الفنية ونقدك الفنى على مدونتك يجعلنى اثمن كثيرا هذا الأطراء ويسعدنى دائما تبدال الخبرات فى هذا المجال الى اللقاء

ندى يقول...

لوحتك حلوه اوى يا احمد
وانا نفسي اطلع رسامه زيك كده وكمان مهندسه ديكور

احمد ابوالعلا يقول...

عزيزتى نودة
دة اجمل تعليق جالى على البلوج لأنى شفت البلوج بتاعك وأعرف انك نجحتى فى سنة تالتة ابتدائى الف مبروك وانا حاسس انك هتكونى فنانة جميلة وهايلة كمان ان شاء الله وياريت تحطى رسوماتك على البلوج بتاعك علشان اقولك رأيى وامنياتى لكى بالنجاح ودايما اشوفك تزورى مدونتى وتدينى رأيك
سلام يا قمر

shaimaa samir يقول...

رااااااااائعة
بالوانها القوية الصريحة
وبفكرتها

بالتوفيق

احمد ابوالعلا يقول...

اشكرك يا شيماء
زرت مدونتك وواضح خلفيتك الفنية المتميزة وسأكون زاءرا داءما لها باذن الله مع تمنياتى لك بالتوفيق

Esraa Hamed يقول...

اللوحة بجد راااااائعة ما شاء الله بجد
و فكرتها تحححفة
حسيت فيها اوي فكرة الاحتواء

تحياتي لك
الي الاماما دائما

احمد ابوالعلا يقول...

الاحتواء فعلا يااسراء ده واحد من المعانى التى قصدتها فى هذه اللوحة وهى كانت بمناسبة ان رزقنى الله بأول اولادى (زينة)