أكاد



( أكاد أرى الله عند نهاية حرف الواو فى كلمة هـــــــــو )

إبن عربى

الجمعة، 25 يوليو، 2008

رحيل


واصل التجوال رغم انه لا مكان لكى تصل

ارحل الى باطنك (جلال الدين الرومى)

هناك 8 تعليقات:

Zianour يقول...

الحقيقة انا مش عارفة اقول ايه ..
بجد متشكرة واللوحة فعلا بتعبر عن مشاعري لما قرات هذه العبارة ارحل ال باطنك استوقفتني وكنت هاكتبها فقط بس لقيت الجزء الاول هيعطيها عمق اكتر متشكرة
ودمت مبدعا
على فكرة انا حملت الكتاب ده من منديات الساخر فيه تشكيلة كتب رائعه ومتنوعة وليس من الضروري ان تكون عضوا كي تحملها
دمت بكل خير
زيانور

ذو النون المصري يقول...

انا بعت لك رساله في تعليق علي المدونه و بعت لك رساله علي الميل برضه
انا ايميلي
nile_egypt11

ذو النون المصري يقول...

متهيالي انا علقت هنا مره
افتكر اني قلت فيها
انا اتصلت بيك علي المدونه و تركت لك ايميلي فيها و كمان ارسلت لك رساله علي الميل
ياهو
ايميلي
nile_egypt11
تحياتي

ذو النون المصري يقول...

اه كده فهمت
التعليق لسه مظهرش
ما اخدتش بالي
تحياتي

كلام على بلاطة يقول...

لوحة ممتازة
تحياتى

احمد ابوالعلا يقول...

زيانور
اشكرك على اسم الموقع أنا زرته فعلا بس المشكلة فى الوقت
اتمنى لك كل الخير

احمد ابوالعلا يقول...

ذو النون
احييك وقد بعثت لك على الميل رقم تليفونى عايزين نتكلم لأن اختراع الميل ده فاشل على ما يبدو
سأحاول ارسال رقمى لك مرة اخرى بالميل

احمد ابوالعلا يقول...

حضرة الناظر
اشكرك للأطراء وسعيد بالتعرف عليك