أكاد



( أكاد أرى الله عند نهاية حرف الواو فى كلمة هـــــــــو )

إبن عربى

الجمعة، 28 أغسطس، 2009

امسكوا الخشــــــب

بمناسبة عيد جوازنا كل سنة واحنا طيبين


وعقبالكم زينا ......

للوحة من تصميمى منفذة رقميا ببرنامج ACAD

مش هاقوللكم مكتوب فيها ايه.......!



هناك 7 تعليقات:

ذو النون المصري يقول...

الف مبروك و كل عام انتم بخير
عيد جوازنا الاول باقي عليه شهرين
تحياتي

مصطفى الخطيب يقول...

كل سنة وأنت طيب ياأبو حميد
وعقبال ميت سنة
تحياتى

غير معرف يقول...

*انا مفهمتش ايه اللى مكتوب فى اللوحة دى
*انا اول مرة ازور مدونتك
*انا شفت كل تدوينات المدونة
*تصميماتك متميزة من ناحية الخط
*اختيارك للالوان سئ للغاية ولخلفية العمل وانا اتحدث عن كل الاعمال الموجودة بالمدونة وانا حزين ان يضيع جهدك بسبب ذلك ربما لصعوبة انتقاء الاعمال يدويا *انصحك بتعديل الوان اعمالك باستخدام الكمبيوتر ببرنامج متخصص مثل الفوتوشوب واستخام الوان متناسقة كما ستمنحك برامج الكمبيوتر درجات الوان متعددة
*ارجو ان تعمل بنصيحتى حتى لايضيع مجهودك هدر
*عذرا للاطالة

احمد أبو العلا يقول...

الأخ "غير معرف" اهلا بك زائرا للمدونة وأشكرك لأهتمامك بالتعليق وابداء الرأى ولو اننى اختلف معك فى مسألة اختيار الألوان لأن اللون فى لوحاتى جزء من التصميم الذى ابذل فيه وقتا ومجهودا لتحديده وعمل الكثير من التجارب عليه وثانيا انا استعمل الكمبيوتر لوضع الألوان كما تقترح واخيرا فالخلاف لايفسد للود قضية

م/ الحسيني لزومي يقول...

تقبل الله منا ومنكم
كع عام انتم بخير

ذو النون المصري يقول...

كل عام انتم بخير
تقبل الله منا ومنكم طيب القول و صالح العمل

Zianour يقول...

كل سنة وانت طيب انت والعائلة الكريمة

وربنا يديم السعادة والمحبة عليكم ويبارك لكم